
Bakan Bozdağ: "Türkiye ceza ve infaz kurumlarında kötü muamele ve işkence yoktur"
Bakan Bozdağ: "Türkiye ceza ve infaz kurumlarında kötü muamele ve işkence yoktur" Yozgat Haberi Haberin devamını okumak ve tüm Yozgat haberleri için lütfen tıklayın. Haberi beğenerek ve paylaşarak daha fazla kişiye ulaştırabilirsiniz.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder